Ценното отличие "Любима марка за 2012-2013 г. на българския потребител в категория финансови институции" беше присъдено на Банка ДСК в петото издание на потребителската класация "Любими марки", организирана от списание Business Lady.
Всяка година в класацията взимат участие над 20 000 потребители. Инициативата е израз на потребителските предпочитания към дадени брандове в различни отрасли, на една истинска емоционална привързаност към конкретни марки. Победителите се избират единствено чрез гласуване от страна на крайните потребители, а резултатите са основани единствено на потребителските предпочитания и не включват специални пазарни критерии.
Тази година рекорден брой потребители подкрепиха своята любима марка в петото издание на инициативата. В единствената потребителска класация у нас над 23 000 души номинираха предпочитаните от тях брандове в различни категории: телевизия, радио, електронни (уеб) медии, уеб сайтове, IT продукти, финансови институции, автомобили и др.
В много оспорваната категория "Финансови институции" призът за любима марка отиде при Банка ДСК.
Това е поредната награда, която отразява предпочитанията на потребителите към марката "Банка ДСК". Със своята над шестдесетгодишна история Банката затвърди трайното си присъствие в историята на всяко българско семейство и се наложи като предпочитан партньор в банкирането. В края на миналата година една от водещите компании за пазарни проучвания в глобален мащаб Ипсос и investor.bg. определиха Банка ДСК като най-предпочитаната банкова марка, а по показателя спонтанна разпознаваемост на същото проучване Банка ДСК убедително зае първото място. Само преди седмица Банка ДСК беше определена и за "Банков бранд на 2012 г." в годишната класация "Банка на годината 2012 " на Асоциация "Банка на годината".