Това показват резултатите от проучване на потребителски нагласи през февруари 2015 г.
Банка ДСК за пореден път е определена като банковата институция, която се ползва с най-голямо доверие в България. Доверието е поставено от 77% от интервюираните като основен критерий за избора им на банка. Не по-малко важно се оказва и качеството на обслужване в офисите на банките – 77% от респондентите оценяват като водеща бързина, а 62% - компетентния персонал.
Най-висок рейтинг интервюираните са присъдили на Банка ДСК. С 26% от избора на участниците за най-предпочитана банка тя е поставена на първо място, с нарастващ тренд спрямо края на 2014 г.
Национално представителното проучване на потребителската удовлетвореност от банковите услуги в страната е проведено от Client Х – доставчик на услугата "таен клиент" в България.
Идеята на проучването е периодично да се изследват и отразяват нагласите на обществеността към банковия сектор – основните фактори за избор на банка, най-често използвани банкови продукти и удовлетвореност.