Уважаеми клиенти,
Уведомяваме Ви, че с Протокол № 1422 от 26.06.2014 г. на Управителния съвет на „ДСК Лизинг“ АД, е приета нова „Обща тарифа за таксите и комисионните“ към договорите за лизинг на „ДСК Лизинг“ АД и „ДСК Ауто Лизинг“ ЕООД, като промените влизат в сила от 01.07.2014 г.
Съгласно Общите условия към Договорите за лизинг, „лизингодателят уведомява своите клиенти за извършените промени в Тарифата или за приемането на нова такава, чрез излагане на обявление в общодостъпните помещения на Лизингодателя“. В тази връзка, лизинговото дружество е изложило новата тарифа, както в централния си офис находящ се в гр. София, бул. „Ал. Стамболийски“ № 101, Мол София, София Тауър, ет. 4, така и в клоновата си мрежа.
Новата „Обща тарифа за таксите и комисионните“ към договорите за лизинг на „ДСК Лизинг“ АД и „ДСК Ауто Лизинг“ ЕООД с физически лица, за които е приложим Закон за Потребителския кредит, може да бъде изтеглена тук.
Уважаеми клиенти,
от месец юни 2014 г. стартира новият сайт на ДСК Лизинг Застрахователен Брокер - www.dsinsbroker.bg.
Новият сайт е изработен в съответствие с най-новите уеб технологии и стандарти, а дизайна и навигацията на сайта са направени с цел клиентите на дружеството да получат бърз и лесен достъп до необходимата им информацията за продукти и услуги.
Надяваме се сайтът да ви хареса!
На 28 май в Sofia Life Club бяха обявени и наградени победителите в седмото издание на фестивала за рекламна ефективност „EFFIE България 2014“, организиран от Българската асоциация на комуникационните агенции.
На официалната церемония бяха връчени четири златни, шест сребърни и пет бронзови награди Effie. Кампаниите, участващи в конкурса, се оценяваха от изявени професионалисти в сферата на маркетинговите комуникации – представители на рекламодатели, рекламни агенции, медии, компании за маркетингови проучвания и независими експерти.
Банка ДСК грабна бронзовата статуетка в категорията „Услуги“ за кампанията „Без подпис“ на безконтактни дебитни карти Debit MasterCard PayPass. Кампанията беше заслужено наградена в общия медиен шум от подобни реклами на конкурентни банки с това, че успя лесно да обясни едновременно и на потребителите и на търговците, че не се изисква подпис върху бележка при плащане на ПОС устройство.
За ефективното реализиране на кампанията награди получиха рекламна агенция „Ноубъл Графикс“ за налагането на идейната концепция и медия агенция „Кафе Реклам София“ за осъществяването на медийната комуникация.
Въз основа на резултатите от конкурса за 2014 „EFFIE България“ определи и най-ефективните агенции, рекламодатели и търговски марки. Така на първо място с 22 точки се нареди обслужващата рекламна агенция на Банка ДСК - „Ноубъл графикс“.
„EFFIE България“ е част от международния конкурс EFFIE. От 1968 година наградите EFFIE са световен „златен стандарт“ в маркетинга и рекламата, даващи признание на най-успешните и ефективни като бизнес резултат рекламни кампании.
Резултатите на Група ОТП за първото тримесечие са надскочиха очакванията на анализаторите. С изключение на украинската и руската дъщерни банки, всички чуждестранни поделения са реализирали печалба.
През първото тримесечие на 2014 г. Група ОТП е реализирала коригирана печалба от 35.3 милиарда унгарски форинта, което регистрара спад от 13% на годишна база, но представлява резултат значително по-висок от нетните резултати за четвъртото тримесечие на 2013 г. Основна причина за подобрението на тримесечна база са по-ниските разходи, свързани с риска, както и увеличението с 2% на оперативните приходи.
Счетоводната печалба за първото тримесечие възлиза на 5.9 милиарда унгарски форинта в сравнение с 1.4 милиарда унгарски форинта за предишното тримесечие и 11.2 милиарда унгарски форинта през базовия период. Като единствен фактор с корективен характер, специалният банков данък е отразен в първото тримесечие на 2014 г. с обща годишна стойност от 29.4 милиарда унгарски форинта (след данъци).
Коригираната печалба след данъци на Банка ОТП (от основната дейност в Унгария) зa първото тримесечие на годината е 33.9 милиарда унг. форинта (ръст от 24% на тримесечна база и от 55% на годишна база). През отчетния период приносът на чуждестранните поделения към печалбата спадна на годишна база в резултат загубите, регистрирани в Русия и Украйна, докато поделенията от Централна и Източна Европа се представиха отлично. За първите три месеца на годината руската дъщерна банка регистрира загуба от 4.7 милиарда унгарски форинта. Не е изненада, че в следствие на съществуващото политическо напрежение в страната, тенденцията към подобряване на представянето беше прекъсната и украинското поделение отчете загуба от 7.5 милиарда унгарски форинта. Рекордно високата печалба от 11.3 милиарда унгарски форинта на българската дъщерна банка – Банка ДСК бележи повишение от 25% на годишна база (147% на тримесечна база). Всички останали по-малки банки също отчетоха положителни резултати.
Заслужава да се отбележи, че румънската и сръбската банки отчетоха прираст, с печалба съответно от 1 милиард унгарски форинта и 136 милиона унгарски форинта, като сръбското поделение е регистрирало загуби от първото тримесечие на 2009 г. насам, докато румънското поделение отчита най-високите нетни приходи от второто тримесечие на 2011 г. насам. Нетната печалба от 0.3 милиарда унгарски форинта на ОТП Хърватска бележи увеличени от 50% на тримесечна база. През първите три месеца на годината словашката банка отчете нетна печалба от 388 милиона унгарски форинта, като увеличението е повече от два пъти в сравнение с печалбата за предишното тримесечие.
Печалбата след дънъци на ОТП Черна гора възлиза на 600 милиона унгарски форинта, което представлява значително подобрение на тримесечна и на годишна база.
Консолидираният кредитен портфейл в чуждестранна валута отбеляза спад от 2% на годишна и на тримесечна база. През първите три месеца на годината единствено при портфейла от потребителски кредити имаше възможност за увеличение (1%): в този сегмент ОТП Украйна, ОТП Словакия, ОТП Румъния, ОТП Сърбия и ОТП Черна гора регистрираха сериазно увеличение. Депозитите в чуждестранна валута нарастнаха с 2% на годишна база, но отлелязаха спад от 1% на тримесечна база. Положителен факт е, че през първото тримесечие на годината Банка ОТП Унгария и Банка ДСК успяха да увеличат депозитната си база, докато ОТП Русия и ОТП Украйна претърпяха значителен спад (съответно -8% и -10%). Коефициентът кредити/депозити е 87.6 %, което бележи намаление от 5.5% на годишна база. Ликвидната позиция на Групата остава стабилна, като към края на март общите ликвидни резерви на Банка ОТП възлизат на около 6 милиарда евро.
През първото тримесечие на годината увеличението в чуждестранна валута на кредитите със закъснение над 90 дни изглежда сериозно (от 19.8% на 21.2% ), но ръководството вече обърна внимание на факта, че дори само един голям кредит по линия на проектно финансиране може да промени картината. Без тази счетоводна статия, тримесечното увеличение в чуждестранна валута на кредитите със закъснение над 90 дни щеше да бъде 44 милиарда унгарски форинта (с 25 милиарда унгарски форинта по-малко), което е незначително по-малко от средните тримесечни нива през 2013 г. (47.5 милиарда унгарски форинта).
Докато влошаването на унгарския портфейл от ипотечни заеми в чуждестранна валута продължава да намалява, а българските и украинските портфейли задържаха нивата си, влошаването на качеството на руския портфейл от потребителски кредити се ускори. През първите три месеца на годината консолидираните разходи, свързани с риска, представляват 68.9 милиарда унгарски форинта, което бележи значителен спад на тримесечна база. Покрититето на кредитите със закъснение над 90 дни е намаляло от 84.4% на 83.9%.
В края на март 2014 г. консолидираното ниво на съотношението на капиталова адекватност от първи ред възлиза на 16.4%, което представлява подобрение от 0.4 процентни пункта на тримесечна база. Индивидуалното съотношение на капиталова адекватност от първи ред на Банка ОТП е 20.9% за първото тримесечие на 2014 г.
Наградата бе връчена в тържествена обстановка в посолството на Унгарската република в София от г-н Петер Винтермантел, заместник държавния секретар. В своето обръщение той подчерта предизвикателствата пред разпространението на езиците и културите на по-малки нации.
Приемайки наградата, г-жа Маринова сподели: "Каузите са по-големи от личностите, и прехвърлянето на мостове между бизнес модели, култури и нации е водещо за развитието на личностите и обществата. Още древните са казали, че водач и повелител в живота на хората е духът. Затова дейността ми като лидер в една организация с традиции и съвременен облик е насочена към подкрепа на духовното и на универсалните човешки ценности."